ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه:
نویسندگان: ملاکریمی خوزانی، فرشته
ناشر: تازه های اقتصاد
دین اسلام، مومنان را به مشارکت و تعاون در کارهای خیر و نیکو، دعوت کرده است و از میان کارهای نیکو به قرض الحسنه تاکید فراوانی داشته است. به گونه ای که قرض الحسنه ( قرض غیرربوی و بدون اجر و مزد) به دیگران را معادل با قرض به خداوند دانسته است و پاداش فراوانی برای آن نهاده است. قرض الحسنه از ارکان الگوی... ادامه
سال:1390
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: افزایش مشتری ؛ جذب مشتری ؛ رایانش ابری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: رضایی ، فرشته
ناشر: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات
یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. با توجه به رشد سریع در کسب و کار الکترونیک، فناوری اطلاعات برای ایجاد بهره وری وتراکنش های موثر میان سازمان ها به یک نیاز بسیار ضروری تبدیل شده است. در نتیجه، رایانش ابری((CC2 یک فاکتور بسیار مهم برای رسیدن سازمان ها به عملکرد بهتر به ش... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: اخلاق گرایی ؛ تمایل مشتریان ؛ تورم ؛ سپرده گذاری ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: داوری دولت آبادی، فرشته
ناشر: دانشگاه پیام نور استان مرکزی، مرکز پیام نور ساوه
در چند دهه گذشته ارایه خدمات مالی خرد به عنوان یک راه حل مؤثر جهت افزایش توانمندی روستاییان شناخته شده است و با درجات مختلفی از کارایی توسط کشورها مورد استفاده قرار گرفته است. (مافی، 20:1384) موفقیت هایی که توسط اجرای این برنامه به دست آمده است سبب تخصصی شدن نظام اعتبارات خرد شده است، بطوریکه سازمان... ادامه
سال:1401
نویسندگان: قضاوی، حسین ؛ کیانی زاده، حسین ؛ ملاکریمی، نعمت الله ؛ موهبتی، یاسر
ناشر: مجله اقتصادی
صندوقهای قرضالحسنه از سال 1348به عنوان مؤسسات غیرتجاری با هدف کمـک بـه نیازمنـدان فعالیـترسمی خود را آغاز کردند. این مؤسسات به دلیل عدم نظارت مؤثر یک مقام نـاظر دارای فـراز و فرودهـایفراوانی بوده و بارها تجربه ورشکستگی در این مؤسسات مشاهده شده است. در حال حاضر، بیش از 6000صندوققرضالحسنه فعال در کش... ادامه
دسته بندی